ا
-
ارتباط بصری
نشانه شناسی بیلبوردهای هنری در طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 5-30]
-
استعاره
معنی ـ نشانه شناختی تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر شیراز: رویکردی مشاهده گر بنیاد [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 107-129]
-
استعاره عمیق
تبلیغات و زبان استعاری:رویکرد شناختی به نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 89-106]
-
الگوهای شناختی
نظریه الگوهای شناختی و مفاهیم واژگانی: بنیادها، سازوکارها و کاربردها [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 17-35]
-
الگوی پیرس
عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات تلویزیونی از دیدگاه نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 31-46]
-
الگوی هجایی
بررسی تطبیقی نام آواها در دو زبان فارسی و انگلیسی بر اساس نخستین نظریههای نام آوایی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 85-99]
ب
-
بافتار
نشانه شناسی بیلبوردهای هنری در طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 5-30]
-
بیلبوردهای هنری
نشانه شناسی بیلبوردهای هنری در طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 5-30]
پ
-
پژوهش کیفی
روش پژوهش کیفی، برآیند رویکرد امیک و قوم نگاری ارتباط [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 37-46]
-
پیام ارتباطی
عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات تلویزیونی از دیدگاه نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 31-46]
ت
-
تبلیغات
عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات تلویزیونی از دیدگاه نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 31-46]
-
تبلیغات
تبلیغات و زبان استعاری:رویکرد شناختی به نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 89-106]
-
تبلیغات
معنی ـ نشانه شناختی تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر شیراز: رویکردی مشاهده گر بنیاد [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 107-129]
-
تبلیغات تجاری
مقایسه تبلیغات تجاری محصولات بهداشتی دو شرکت داخلی و خارجی از دیدگاه نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 47-66]
-
تجوید
تأملی در قرآن کریم بررسی زبانشناختی برخی از قواعد تجویدی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 65-84]
-
تیپ شخصیتی
بررسی دلالتهای ضمنی درفیلم «مرثیه برف» با رویکرد نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 5-16]
د
-
دلالت ضمنی
بررسی دلالتهای ضمنی درفیلم «مرثیه برف» با رویکرد نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 5-16]
ر
-
رمزگان
بررسی دلالتهای ضمنی درفیلم «مرثیه برف» با رویکرد نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 5-16]
-
رویکرد اتیک
روش پژوهش کیفی، برآیند رویکرد امیک و قوم نگاری ارتباط [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 37-46]
-
رویکرد امیک
روش پژوهش کیفی، برآیند رویکرد امیک و قوم نگاری ارتباط [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 37-46]
-
ریتم
نشانه شناسی بیلبوردهای هنری در طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 5-30]
ز
-
زبان تبری
ساخت مجهول در گویش بابلی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 47-64]
-
زبانشناسی شناختی
نظریه الگوهای شناختی و مفاهیم واژگانی: بنیادها، سازوکارها و کاربردها [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 17-35]
ع
-
عصب شناسی بازاریابی
تبلیغات و زبان استعاری:رویکرد شناختی به نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 89-106]
ف
-
فرایند همگونی
تأملی در قرآن کریم بررسی زبانشناختی برخی از قواعد تجویدی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 65-84]
-
فعل سبک
ساخت مجهول در گویش بابلی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 47-64]
ق
-
قرآن کریم
تأملی در قرآن کریم بررسی زبانشناختی برخی از قواعد تجویدی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 65-84]
-
قومنگاری ارتباط
روش پژوهش کیفی، برآیند رویکرد امیک و قوم نگاری ارتباط [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 37-46]
ک
-
کنش گفتمانی
نشانه شناسی بیلبوردهای هنری در طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 5-30]
گ
-
گویش بابلی
ساخت مجهول در گویش بابلی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 47-64]
ل
-
لایه های تصویری
مقایسه تبلیغات تجاری محصولات بهداشتی دو شرکت داخلی و خارجی از دیدگاه نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 47-66]
م
-
متن سینمایی
بررسی دلالتهای ضمنی درفیلم «مرثیه برف» با رویکرد نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 5-16]
-
مجهول نحوی
ساخت مجهول در گویش بابلی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 47-64]
-
محمول مرکب
ساخت مجهول در گویش بابلی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 47-64]
-
مشاهده گر
معنی ـ نشانه شناختی تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر شیراز: رویکردی مشاهده گر بنیاد [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 107-129]
-
معنای ضمنی
کاربرد نشانه شناسی در تحلیل پوسترهای تبلیغاتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 67-88]
-
معنی ـ نشانه شناسی
معنی ـ نشانه شناختی تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر شیراز: رویکردی مشاهده گر بنیاد [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 107-129]
-
مفهومهای واژگانی
نظریه الگوهای شناختی و مفاهیم واژگانی: بنیادها، سازوکارها و کاربردها [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 17-35]
ن
-
نام آوا
بررسی تطبیقی نام آواها در دو زبان فارسی و انگلیسی بر اساس نخستین نظریههای نام آوایی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 85-99]
-
نشانه شناسی
عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات تلویزیونی از دیدگاه نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 31-46]
-
نشانه شناسی شناختی
تبلیغات و زبان استعاری:رویکرد شناختی به نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 89-106]
-
نشانهشناسی لایهای
مقایسه تبلیغات تجاری محصولات بهداشتی دو شرکت داخلی و خارجی از دیدگاه نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 47-66]
-
نشانه شناسی لایه ای
بررسی دلالتهای ضمنی درفیلم «مرثیه برف» با رویکرد نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 5-16]
-
نشانه معناشناسی دیداری
نشانه شناسی بیلبوردهای هنری در طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 5-30]
-
نشانه های تصویری
کاربرد نشانه شناسی در تحلیل پوسترهای تبلیغاتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 67-88]
-
نشانه های زبانی
کاربرد نشانه شناسی در تحلیل پوسترهای تبلیغاتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 67-88]
-
نظام واجی
بررسی تطبیقی نام آواها در دو زبان فارسی و انگلیسی بر اساس نخستین نظریههای نام آوایی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 85-99]
-
نظریه LCCM
نظریه الگوهای شناختی و مفاهیم واژگانی: بنیادها، سازوکارها و کاربردها [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 17-35]
و
-
واجشناسی
تأملی در قرآن کریم بررسی زبانشناختی برخی از قواعد تجویدی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 65-84]